Re: Kabel net-link

Autor: RDN <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 12:27:53 MET DST

Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości
news:eh0q45$fc3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy za pomoca takiego kabelka 'zobacza' sie wszystkie kompy? Mam w pracy
> stary sprzet (ma port usb). Chcialbym zarchiwizowac dokumenty na swojego
> laptopa. Czy taki kabel zalatwi sprawe?
> http://www.allegro.pl/item133444242_kabel_usb_2_0_net_link_nowy_fvat.html
> Probowalem z pendrivem, ale mimo prob instalacji driverow (win 98) nie
> udalo sie go 'zobaczyc'

Jeżeli masz Win 98 pierwszej edycji, nie wersję SE, to będzie lipa, bo
dopiero 98SE "rozumiał" się z USB za pomocą sterowników.
A nie lepiej kupić za śmieszne pieniądze kartę LAN 3Com'a i kawałek kabla
krosowanego? Wg mnie wyjdzie taniej.
O szczegóły dopytaj się na grupach o systemie win98 oraz związanych z
sieciami.