Re: Czy router moze zwalniac internet?

Autor: SMi <s.mi_at_poczta.vp.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 10:14:10 MET DST

>Aha, jeszcze cos, jesli korzystasz po WiFi to podepnij go kabelkiem do
>routera i zobacz czy tez 'zwalnia'.

Rzecz w tym, ze jest to router z WiFi, ale tutaj chodzi mi o transmisje na
kablu...
WiFi jest wylaczone- po co gotowac sobie mózg?

Zastanawiam sie, czy router nie jest walniety- jest na gwarancji.

Jak leci przez router, to zaobserwowalem równiez cos takiego, jak okresowo
wolniejsza/szybsza praca...

pozdr.
smi