urządzenie wielofunkcyjne - jakie

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 00:02:03 MET DST

czyli drukarka, skaner i ksero w jednym.

Mam już mętlik w głowie - chodzi o to, żeby nie dość, żeby było tanie i
w miarę przyzwoite

1. "kserowanie" b/w rysunków i schematów, - tak, żeby nie trzeba było
skanować i obrabiać w PS przed drukowaniem)
2. Sporadyczne skanowanie zdjęć (ale do obróbki)
3. Tanie w eksploatacji (czyli albo napełnialne atramenty albo tanie
zamienniki)
4. Typowe drukowanie biurowe, czasem zdjęcia - ale nie w "super
fotograficznej" jakości. Powiedzmy, że "przyzwoicie"
4. (wiem, Era)

Oczekuję opinii użytkowników, bo gazetowe typu "niestety przy skanowaniu
w dużej rozdzielczości pliki z tego urządzenia wychodzą nieakceptowalnie
wielkie, co w zasadzie dyskwalifikuje je do domowego użycia"
(rzeczywiste) budzą wyłącznie mój głęboki niesmak i pogardę dla autorów
recenzji.

A no i żeby było trudniej, to fajnie by było, gdyby magazynek z papierem
  był pionowo a nie zajmował miejsce na biurku. Mam hp3820 i
nieprawdopodobnie irytuje mnie fakt, że drukarka "udaje", że jest
niewielka, natomiast w stanie roboczym, nagle zajmuje dwa razy tyle miejsca.

Dzięki za sugestie
MAc