Re: Stara karta telewizyjna (AverMedia Capture)

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 23:32:30 MET DST

"Piotrr" eh0s9f$oqi$1@atlantis.news.tpi.pl

> Chyba ze ktos ma chorobliwy nadmiar gotóweczki :)

ZTCW -- medycyna poczyniła ogromne postępy i różnego ;) rodzaju
choroby łatwo jest dziś uleczyć. ;) Nie chcę się nikomu narzucać,
ale gdyby ktoś potrzebował lekarza, w tej akurat chorobie, to...
Hm... No -- wszyscy jesteśmy ludźmi i powinniśmy sobie pomagać...
Ja gotów jestem w razie czego wskazać rozwiązanie tego problemu
zupełnie za freeko!!!

BTW filmów: Słyszałem to tysiące razy, ale dopiero film na DVD
pokazał mi 'Jezioro Łabędzie' Czajkowskiego... Właśnie teraz oglądam...
Przywykłem do nieco innego wykonania muzyki, ale mimo wszystko -- BOSKIE!!!

Teraz chyba będę tego słuchał w tak zwane kółko tysiąc razy... I oglądał...

E. :)