system przerwan, zmiana

Autor: Bart <bartek1985WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 23:03:00 MET DST

Witam,
jak zmienic przyszeregowanie przerwaniom. Mam mianowicie sporo urzadzen
przypisanych temu samemu przerwaniu i wydaje mi sie ze to wlasnie przez to nie
dziala mi karta dzwiekowa zewnetrzna na USB, bo wszystkie portu USB sa
przydzielone temu samemu jedenastemu przerwaniu, tak samo jak karta dzwiekowa
i nie wiem jak moge to recznie zmienic. W biosie nigdzie nie znalazlem tego
typu opcji. Mam Toshibe i nie wiem czy to jakis ubogi bios czy trzeba jakis
klawisz wcisnac w `czasie uruchamiania by byla rozszerzona wersja biosa.
Moze ktos wie co zrobic z tym fantem, jakich narzedzi uzyc.
Z gory dzieki