Re: o ile podkrecic? - 7600gs

Autor: Mack <mack77NIECHCESPAMU_at_NIENIENIEop.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 20:07:22 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał

> Chodzi o to, zebys nie obchodzil. Po to jest ten test - skoro takie
> ustawienia nie przechodza to nie ma co tego forsowac. Poza tym kazdy
> egzepmlarz ma swoje specyficzne osiagi. Powiem Ci na podstawie mojego
> starego GF6600GT 128/128 AGPx8 od Gigabyte'a, ze jak go sprzedawalem na
> Allegro - widzialem w tym samym czasie inne egzemplarze tej karty i byly
> roznice w osiagnieciach O/C dla GPU i pamieci (moj wyrabial max bez
> artefaktow @590/1180 ale widzialem procki podnad 600 wykrecone za to
> pamieci mniej). Tak jak mowie - specyficzne wlasciwosci danego egzemplarza
> [...]

Rozumiem. Zastanawia mnie tylko bardzo maly wg mnie przyrost wydajnosci. Na
standardowych ustawieniach mialem 3580 a na 480/451 mam 3831 w 3D Mark 2005.
Natomiast w 2003 jest 8521 a bylo 7862. Czy to troche nie za malo?? Sorry
jesli glupio pytam ale dopiero zaczynam sie bawic w podkrecanie ;-)

--
Mack