laptok - problem z dyskiem

Autor: Bolbou <bbak_at_bb.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 18:45:26 MET DST

Witam
W moim laptoku (XP) co 2-3 miesiące zdarza sie takie zjawisko że nie wiem z
jakiego powodu pojawiają się jakieś chyba błędy na dysku i zaczyna "rwać'
dyskiem, dźwięki rwą się przy odtwarzaniu, system wstaje ze 3 minuty,
programy sie uruchamiają wiecznie... dysk cały czas coś mieli cyklicznie co
sekundę... defragmentacja dysku nic nie daje a pogarsza sprawę....
skanowanie - nie wiem bo nie mam nerwów żeby czekać godzine aż skaner
przeskanuje choćby 1%..... a ponieważ używam go do pracy, nie mam czasu też
żeby czekać az sie całość przskanuje, i do tej pory jak na razie jedynym
lekarstwem mi znanym na to jest reinstalka systemu, potem znowu kilka
tygodniu jest miodzio.
Dysk to o ile pamiętam Samsung 100GBm 8mb cache, 5400rpm

Co to moze byc i jaka przyczyna i jakie lekarstwo jak by siepojawiło znowu
Będę wdzięczny za jakieś wskazówki
pzdr

--
Bolbou