Re: Edycja innego ntuser.dat w Windows XP

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 12:18:16 MET DST

"Pitras" 1160984602.872127.80920@i42g2000cwa.googlegroups.com

: Znalazlem opis ze mozna to zrobic za pomoca "Zaladowania galezi

Można -- ja tak robię z powodzeniem. :)

: rejestru" ale rozumiem ze aby to zadzialalo musze skopiowac caly
: profil z /dokuments and settings bladnego windowsa do tego, który
: mi dziala (mam zainstalowane 2 systemy xp)

Nic nie kopiujesz. :) (chyba że w sensie z HDD do RAMU)

Odpalasz komputer z ,,zapasowego'' WXP (lub podobnego -- ja tylko
sprawdzałem z WSP) wchodzisz w rejestrze tego ,,zapasowego'' OSa
w jedną z gałązek umożliwiających podczepianie innych gałązek
(niektóre gałązki rejestru pozwalają, a inne nie pozwalają) i po
prostu podczepiasz, podając stosowny plik rejestru, znajdujący się
na innej partycji -- oczywiście ta inna musi być wówczas widoczna.

No i później możesz odczepić tę ,,obcą'' gałązkę lub nie odczepiać. :)

: Czy jest jakis program, który sam przeskanuje wskazany plik
: ntuser.dat i sam naprawi bledne zapisy ??

Cała masa, ale czy po takiej automagii naprawczej będziesz zadowolony... ;)

-=-

Ale moim zdanie Twój problem nie wymaga takich zabiegów. :)

E. :)