Re: grafika pod BX

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 10:32:38 MET DST

On Mon, 16 Oct 2006 10:22:50 +0200, "RDN" <wojtekh@_NOSPAM_rdn.com.pl>
wrote:

>Uzytkownik "Silver Ghost" napisal w wiadomosci
>
>Moze byc uszkodzona karta albo spróbuj wylaczyc FastWrite, o ile plyta to
>obsluguje. Moze tez byc slaby zasilacz, problemy z chlodzeniem chipa...
>Ewentualnie spróbuj inny model. Pokombinuj ze sterownikami, ale nie z
>najnowszymi wersjami.

Karta przelozona z kompa na KT266 gdzie sprawowala sie bez zastrzezen.
Chlodzenie OK, zasilacz tez - ChiefTec 1136H 360W, FastWrite w BIOS-ie
nieobecny. Stery - probowalem na Catalystach zdaje sie 5.3

>MX440 bedzie duzo wolniejsze od GF 2Ti.

>Szybsze beda:
>Radeon 9200 (nieznaczna róznica)
>GF3Ti ale najlepie w wersji 500
>GF4Ti (uwaga na wersje oznaczone SE)
>Radeon 8500/9100

Dzieki za info, musze polazikowac po znajomych, bo nie chce w ciemno
kupowac. Ciekawe czy pradowo mi plyta wyrobi - znaczy AGP, bo jak PIII
zaczal smigac to musialem kondensatory powymieniac po miesiacu ;]

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie