grafika pod BX

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 10:06:32 MET DST

Witam!

Mam plyte ABit-BX6 rev 2, na pokladzie 1 GB RAM i PIII 1000@966.
Win2k. Aktualnie w komplecie GF2 Ti. Myslalem o zmnianie grafiki na
cos szybszego i nie wiem co mi na tej plycie pojdzie. Probowalem z
Radeonem 8500, ale dopuki chodzil w 2D bylo OK, po wlaczeniu
czegokolwiek 3D komp zawiesza sie. Myslalem nad seria GF3 Ti albo GF4
440MX.

Pytanie: Jaka karta ruszy bez problemow i bedzie szybsza niz GF2 Ti?

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie