Hm, skladaczek - jaki ?

Autor: Meelosh <heh_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 23:50:23 MET DST

Mam takie pytanko...

Planuje zakup monitorka 22 cale, dysk twardy okolo 250 gb lub wiekszy, duzy
procek, no i maximum ramu. Taki komputerek do muzyki.

No i mam pytanie, kompletnie nie znam sie na plytach glownych. Jaka
polecicie mi plyte ? Chcialbym aby to byla plyta ktora moze czytac maximum
duze dyski np Seagate 250 gb. Do tego zeby mozna bylo z czasem ladowac coraz
wiecej ramu.

Prosze o jakas rade, cenowo przyzwoicie i jakoscia calkiem niezle...