Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 23:02:12 MET DST

"Budzik" 15102006.4F514627@budzik61.poznan.pl

> ale jak to sie ma do tych 500 plytek kiepskiej jakosci nagrywanych przez
> dalmashin'a?

O -- przepraszam. Nie zauważyłem, że chodzi o najtańsze.
Za późno zacząlem śledzić wątek. :)

-=-

Moim zdaniem różnice między najtańszymi płytami i najlepszymi leżą
w wytrzymałości mechanicznej raczej, a nie w tym, o czym piszemy.
Te najtańsze szybciej się rozwarstwią lub rozkleją, szybciej popękają
itd. A barwniki chyba są wręcz te same -- jeśli się mylę, to znowu przepraszam. :)

E. :)