kilka pytan - proźba o doradzenie

Autor: michal <mivhal_f_at_poczta.fm>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 21:25:01 MET DST

Witam!!!
Mam dokladnie 2 pytania:
1) mam komputer z procesorem P4 3,2GHz, Chipset intela, ramy firmy Nanya
2x256MB no i oczywiscie karte graficzna zintegrowaną także Intela. ale ta
karta graficzna troche nie nadaje sie do juz nowszych gier, znaczy
przycinaja się troszki...Mam złacze PCI-Express i chcialem sie zapytac jaka
karta graficzna najbardziej pasowala by do tego kompa. Poradzono mi Geforca
7900 lub Radeona X1900...tylko ze te karty graficzne sa troche drogie(polowa
ceny kompa tego co mam) i czy zakup takiej karty pomogl by mi cos bo
slyszalem ze te gry co są to uzywaja akceleracji z AGP a nie z PCI-E??? Oto
pierwsze pytanie a oto drugie:
2) czy moze znacie jakąs strone WWW lub program ktory po wspisaniu
podzespolow komputera oblicza ile one pobieraja mocy??Jesli wogle takie cos
istnieje...
Pozdrawiam