Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:39:37 MET DST

"Budzik" 15102006.57A88800@budzik61.poznan.pl

> pewnie akurat w tym miejscu nie ma danych, bo inaczej to jest zwyczajnnie niemozliwe.

Trochę się pomyliłem -- myślałem, że to jedna z dwóch płyt Philipsa z Encyklopedią PWN,
tymczasem jest to płyta 'maxell' (i Philipsa są żółte, i maxella) z Encartą rodem z M$. :)

Mogę Ci ją okazyjnie ;) sprzedać jako ciekawostkę. Encarta nieco przestarzała -- z roku 1998. :)

Płyta jest nagrana niemal po brzegi -- w każdym razie dziury są tam, gdzie są nagrane dane. :)
Jedna kilka milimetrów (?dwa?) od ,,początku'' płyty, druga ze 12 mm od ,,początku''. :)

Płyta jest oczywiście skopiowana, ale dziury są i mimo tych dziur płytę można czytać. :)

Cała liczy sobie 700 MB, a nagrane jest na nią 616.4 MiB. :)

E. :)