lenovo pc-tv

Autor: <sebastianlasek_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:15:58 MET DST

Witam

Mam laptopa lenovo seria 3000 n100, chcialem go podlaczyc do tv wyjscie
oczywiscie jest w laptopie natomiast przy podlaczaniu do tv niestety
wywala mi komunikat ze odbiornik tv nie jest podlaczony. Uzywam kabla
svhs do svhs (ktory dostalem do karty graficznej z kompa stacjonarnego)
i szczerze powiedziawszy nie wiem co zle robie. W ustawieniach karty
wsztstko ustawione po bozemu moze ktos pomoze... dodam probuje
zmniejszac rozdzielczosc do 800x600/16 to takze nic nie dodaje karta w
laptopie to intel 945 sterownik najnowszy.

Pozdrawiam
Sebastian