Re: NL35

Autor: Damian Pietras <daper_at_PLEASE_DONT_SPAMdaper.net>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 17:31:57 MET DST

On Sun, 15 Oct 2006 15:21:49 +0200, wer wrote:

> Dyski serii NL sa lepiej zrobione. Maja czesc podzespolow z dysko SCSI.
> Napewno sa wytrzymalsze, ale nie wiem czy jest sens do serwera domowego
> wydac 25 - 50 zl wiecej.

Przeczytalem gdzies, gdzie byl test tych dyskow, ze to barracudy, ktorym
deklaruja MTBF 1 milion godzin + zmieniony firmware, ktory dba o to, aby
dysk pozyl dluzej (np. w sytuacji dlugiego ciaglego zapisu dysk wymusza
co pewien czas odczyc). Patrzac na parametry - transfer, czas dostepu,
cene, no i wyglad to jest to prawda.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix