Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 16:11:08 MET DST

"dalmashin" 1ucwb8jhnx484.19zmjfetwznv8$.dlg@40tude.net

> ja odczytałem wszystkie płyty cd z ostatnich 5 lat a zawsze nagrywałem na
> 'najtańszych'. powielasz niesprawdzony mit;)

A ja wywaliłem do śmietnika (oddałem bratankowi do zabawy) masę płyt CDR dlatego,
że były nieodporne na zginanie oraz wilgoć i wysoką ;) temperaturę, a ponadto
chętnie się odklejało od nich ,,pazłotko''. ;) BTW -- ma dwie płyty Philipsa
z **dziurami** w owym ,,pazłotku'' -- czytają się bez problemów. :) Średnica
tych dziur to około 1 mm. :) Nie wiem, jak do podziurawienia doszło -- wygląda
to tak, jakby kapnęły tam substancje żrących kropli... Płyty (; leżały w stojakach ;)
i opakowane były w normalne/tradycyjne pudełka/etui.

E. :)