Gdzie można kupić touchpada do PC ?

Autor: nor <nor_at_nor.not.nor>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 15:45:32 MET DST

Witam,
czytałem trochę archwium, ale jak coś to mowa jest
o zestawach klawiatura zintegrowana z touchpadem.
Mnie interesuję natomiast zakup zewnętrznego touchpada
najlepiej pod usb, ew. ps2. Spotkaliście się może z
takimi konstrukcjami i jeśli tak to gdzie można zakupić
takowe w necie ? Ewentualnie jeśli nie touchpad
to może jakieś namiary na trackballe, ale w cenie
ok 50-60 złotych ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
nor