Problem z restartem komputera.

Autor: <freemanek_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 15:35:32 MET DST

Witam.
Sąsiad mój ma taki problem z komputerem - co jakiś czas ulega on restartowi.
Myśleliśmy,że to wina pamięci - przetestowano memtestem i błędów brak. Potem,
że to wina modemu (modem do internetu poprzez TV kablową - motorola 5100).
Jednakże, jak komputer przeniesiony został do mnie do domu, to się nie
restartował i myśleliśmy, że problem znikł (restartował się głównie przy
otwieraniu przegląarki internetowej). Chwilę później z kolei myślałem, ze to
wina programu antywiruswego - co jakisczas dziwne komunikaty się pojawiały, a
jak odinstalować ten program próbowałem, to kompputer uległ restartowi. I już
myślałem, że wszystko ok jest, a tutaj klops. znowu restart kompa.
Ktoś wie na czym to polega?? Bo w sumie im dłużej się zastanawiam, tym
bardziej myślę, że to wina zasilacza, a restarty spowodowane są tym, że
uruchamiając jakiś program, komputer zwiększa zapotrzebowanie poboru mocy i
trach. restart. Z tym , że wcześniej taki problem nie występował.....

Tak wygląda info o błędach http://denoir.webpark.pl/error.doc (no i między
innymi dlatego myśleliśmy, że to wina modemu)

A sprzęt między innymi jest taki (dokładniejsze info dostarcze jak zzbadam
zawartosć komoputera Everestem) - płyta MSI, procesor intel pentium 4 2,6 Ghz,
1 dysk 80 gb seagate, gf 5200fx, 2 x 128 mb ram, 1 x cdrw, 1 x DVDRAM.
zasilacz megabit 350ATX