Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: daro987 <daro987_at_SKASUJtlenSKASUJ.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 14:25:55 MET DST

Sławomir Jacoń napisał(a):
> sciagnij program diagnostyczny ze strony producenta i zobacz jak on sie
> zachowa ,problem masz juz na dwoch kompach jak dla mnie dysk jest
> uszkodzony
> Slawek

  Wczoraj testowalem jakims Maxtor PowerMax v. 4.23, ktory tworzyl
dyskietke bootowalna. Po odpaleniu z niej kompa zrobilem dwa testy:
skrocony i pelny, ktore zaliczyl, ale pojawily sie jakies inne bledy,
powodujace koniecznosc uruchmoenia programu ponownie.
Zobacze jeszcze na stronie Maxtora, czy nie oferuje jakiegos innego
programu diagnostycznego.

Pozdrawiam.