Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: daro987 <daro987_at_SKASUJtlenSKASUJ.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 12:23:55 MET DST

Nostradamus napisał(a):

> Zrób świezą instalację i na jej czas odłącz dysk Ata. Sukces
> gwarantowany. Jak masz XP SP2 to F6 niepotrzebne.

Wylaczylem W BIOSie pierwszy kanal IDE i dodatkowo w grupie ustawien
'Standard CMOS Features' - gdzie sa informacje nt. zainstalowanych
napedow, dla master'a i slave'a z ww/ kanalu ustawilem 'none'. Nie
chcialem sie bawic w wypinanie tasmy od plyty. I tak: instalator XP
odpalony z boot CD wykryl tylko jeden dysk: SATA, a wiec prawidlowo.
Probowalem na nim utworzyc partycje - formatowanie doszlo do 100% po
czym pojawil sie komunikat o bledzie. Tak samo bylo, gdy ten dysk SATA
byl jako drugi, a formatowalem z poziomu Windows XP odpalonego z
pierwszego dysku (IDE). Nacisnalem enter zgodnie z instrukcja i
instalator stwierdzil, ze 'nie jest mozliwy dostep do dysku'. Po chwili
pojawil sie niebieski ekran STOP: 0x00000050,
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Czy fizyczne odpiecie dysku IDE pomogloby?
Procz niego mam jeszcze dwa napedy IDE: DVD-ROM i DVD-RW (podlaczone
jako master i slave) do drugiego kanalu IDE.

Dziekuje za dalsze wskazowki i pozdrawiam.