Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: ttttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 16:12:26 MET DST

KILu wrote:

> Może byś uzasadnił? O Apple mam wyrobione zdanie - straszliwie
> nietrwały sprzęt, obudowa nawet w pokrowcu bardzo szybko się rysuje.
> Creative dla odmiany jest bardzo odporny. Co nie zmienia faktu, że
> takie marki jak q-be, mobiblu czy iaudio są również bardzo dobre.
>
> k,

Jesli mowisz, ze Apple jest nie trwaly, to znaczy, ze nigdy nie byles
posiadaczem iPod-a. Samych Creativ-ow mialem kilka sztuk + kilkanascie sztuk
u moich znajomych i to jest sprzet warty kupna, moze designem nie zachwyca
ale reszta jest gitara! Jak chcesz kupic jakies gowno-mp3 kup wszystko inne
niz Apple lub Creative, mnie sie nie usmiecha kupowac tych samych rzeczy po
kilka razy.
Jestem posiadaczem iPod-a Nano i jedyne o czym myslalem to zmiana na model o
wiekszej pojemnosci (4GB). Btw. rzecz do ktorej sie mozna przeczepic to malo
pojemna bateria.. moglaby chodzic dluzej, ale na apple.com mozna poczytac,
ze wchodzi iPod z zywotnoscia baterii 24h.

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/