Re: drukarka atrament tania w eksploatacji?

Autor: Pigula <pigshp2_at_wsinf.edu.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 23:57:55 MET DST

> jeśli przez USB to Canon IP 1500 (drukuje fotografie ) komplet

Ja dodam tylko od siebie jedną bardzo ważną rzecz - Canon tych
drukarek już nie produkuje, nie posiada także do nich już części
zamiennych, a odpowiedni punkt w gwarancji daje im możliwość w razie

awarii drukarki (i braku elementów do naprawy) wymiany na inny model:
z własnego doświadczenia wiem, że wymieniają na ip1600 lub ip2200.
Drukarki o tej samej klasie ale niestety obecnie tańsze od ip1500 o
ponad 100-120zł - no i cena tuszy w nowych modelach oczywiście
wyższa czyt. brak zamienników.
W moim odczuciu takim postępowaniem zbyt dużej rzeszy klientów przy
sobie nie utrzymają!
No ale widać takie przyszły czasy - że klienta detalicznego ma się
w d....ie

U mnie Canon z tego powodu jest na straconej pozycji i nie winię tutaj

sprzedawcę, bo produkt naprawdę fajny - szkoda tylko że wizerunek
tej firmy psuje obsługa gwarancyjna.

ps. pixma 3000/4000 jest już nowa niedostępna