Re: LCD do CADa

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 23:08:04 MET DST

Dnia Fri, 13 Oct 2006 17:28:19 +0000 (UTC), Kondor napisał(a):

> Witam grupowiczow,
>
> Mam prosbe, moglby ktos polecic monitor LCD, ktory bedzie uzywany glownie do
> programow cadowskich, rzadziej w excelu i przegladania internetu. Gro czasu
> spedzam przed ACADem gdzie tlo rysunkow jest czarne, a linie sa jasne.
> Przekatna monitora nie powinna byc mniejsza niz 20", a pulap cenowy to 3-
> 4kPLN, ale blizej 3k.
> Probowalem wyciagnac jakies wskazowki z ogolnie polecanego forum mva.pl, ale
> panuje tam taki chaos, ze trudno znalezc konkretna informacje.
>
> --
> Kondor

Hmmm, rozważałeś zakup 2-ch 19"? Powierzchnia robocza jakby większa a cena
porównywalna :)
Swego czasu pracowałem trochę na Philips'ie P5B i byłem zachwycony a
znajoma ma Iiyama i też jest nieźle : tak naprawdę podejrzewam, że z punktu
widzenia AutoCAD'a jakikolwiek się nada: chyba że używasz 256 kolorów
pisaków :)

Pozdrowienia
maurycyj

ps. wpadłem ostatnio na taki pomysł i chciałbym żeby ktoś przetestował :)