Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 22:01:50 MET DST

> Samsung Yepp YP-T6X 512MB
> - http://www.agito.pl/product/28590?cid=841
>
> Sandisk Sansa m240 1GB
> - http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=946
>
> Creative MuVo TX SE 512MB
> - http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=633

Testowałem niedawno kilkanaście modeli (mam dostęp) i zdecydowałem się na
Sansa m240. Jakość dźwięku świetna, pojemność 2 razy wyższa, niż w dowolnym
produkcie konkurencyjnym w podobnej cenie, świetne słuchawki. Jedyne wady
to: dość kijowy kształt (taka połówka gruszki), oraz kompletnie
nieprzemyślany kształt paska na rękę (nie nadaje się do użytku) i niezbyt
dobrze wyprofilowany futerał (a także bardzo delikatny i nietrwały). Ale ten
pasek i futerał można sobie dopasować za max 10 złotych...