Re: Nie znaleziono urządzenia?! :o

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:35:33 MET DST

> duze prostokatne to chyba LPT. cos takiego jak do starych drukarek ? USB
> 1.1 od 2.0 (zlacze) to sie nic nie rozni. moze masz czytnik na usb 2.0, a
> plyta obsluguje usb 1.1 ? chociaz wtedy IMO nie powinno byc takiego
> komunikatu.

Duze prostokątne to USB 2.0, a te bardziej kwadratowe to USB 1.1 tak jak na
tym zdjęciu -->
http://www.home.zonnet.nl/bloemberg111/reviews/USBconnectors.jpg
Niewiem czemu mam taki komunikat ale mysle ze to wina USB. Na płycie mam
złącza USB 2.0 a czytnik ma stare 1.1 i sadze ze to wina tego 1.1 w czytniku
bo wszystkie inne urzadzenia ktore działają na 2.0 działaja...