Re: restart kompa przy uruchamianiu gdy w DVD-RW jest p³yta

Autor: olo <olott_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 15:02:18 MET DST

U¿ytkownik "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:egleba$pto$1@inews.gazeta.pl...
> U¿ytkownik "olo" <olott@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci:

> Jak w BIOS'ie ustawione jest bootowanie (kolejno¶æ i np. opcje
> przeszukiwania napêdów). Nie znam tego BIOS'u, wiêc nie wymieniam opcji
> jakie w nim mog± byæ. Przejrzyj dobrze. Tak, czy owak wszelkie zalecenia
> mówi±, aby w napêdach nie zostawiaæ no¶ników.
>

> --
> Pozdrawiam Remek
>
> K7S5A, Duron 1.1, 192 MB RAM
> Win98 SE, Outlook Express 6.0

w biosie próbowa³em wszystkiego , nawet go aktualizowa³em itp. Bez efektu.
Dalej nad tym siedze i zrobi³em tak :
Prze³o¿y³em twardy dysk z mojego kompa do tego drugiego i nic sie takiego
nie dzieje. Zrobi³em tak poniewaz mam t± sam± p³yte i klase procesora.
Odpali³o bez problemu i wszystkie moje próby zostawiania w napedzie p³yty
nie spowodowa³y problemu. Potem prze³ozy³em dysk z tego problematycznego
kompa razem z grafikom do mojego i przy odpalaniu problem sie pojawi³ tez na
mojej p³ycie. Kombinuje czy aby Karta grafiki nie gryzie sie z dyskiem
twardym, ale moze maja na to wp³yw systemy zainstalowane na tych dyskach?
Teraz musia³bym zrobic tak ze pozamieniaæ cze¶ci i wgrac od nowa windowsy i
wtedy mo¿e bym doszed³ do bardziej miarodajnych wniosków. aLE TO TRWA I
ZACZYNA MNIE JUZ WKURZAÆ