IPS vs. PVA

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 12:56:42 MET DST

Mam taki dylemat - obecnie używam w pracy monitora 20" LCD Phlips 200P i ZTCW
jest on wykonany na bazie matrycy IPS. Jestem z niego umiarkowanie zadowolony.
Teraz pojawiła się możliwość zakupu nowego monitora (cena do ca 3600 PLN) i
upatrzyłem sobie monitor 24" HP LP2465. Jest to monitor panoramiczny
(1920x1200) na matrycy PVA. I tu pojawia się moja wątpliwości - czy matryca PVA
nadaje się do programów cadowskich, bo słyszałem że nie bardzo. Wiem, że tamat
jest na pograniczy NTG, ale będę dźwięczny za wszelkie sugestie i reakcje na
mój post. Acha, ewentualnie prosiłbym o jakieś inne propozycje monitorów LCD w
tej cenie.

--
Pozdrawiam,
Thilo