Re: LCD FS P19-2

Autor: Sebek <nie.pisz.do.mnie_at_bo.i.po.co>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 12:36:34 MET DST

Ja kupilem 2 miesiace temu, ale tez czekalem miesiac. Moja firma zajmuje sie
dystrybucja, jak jestes nadal zainteresowany, to napisze na priv do Ciebie.
Jestem bardzo zadowolony z tego monitora.

> Te co podali inni są równie dobre :)
> btw, ale pivot to jenak zbedny bajer :)

Wcale nie bajer! Obrot zajmuje 5 sekund i wtedy monitor nadaje sie idealnie
do edycji tekstu tak i a do obrobki pionowych zdjec. Nie wiem czy wiesz co
to M.A.M.E ale pograc w 1943 w druga strone to czysta przyjemnosc :)

Sebek