Re: wibracje dysków

Autor: JanuszW <jannus_tl_at_taki_gaz.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 09:48:26 MET DST

Nostradamus wrote:

> Wiesz o tym, że dyski twarde poprzez przykręcenie ich do metalowej
> obudowy odprowadzają w ten sposób ciepło?

Jasne. Ale wiszący na gumce w strumieniu powietrza mój dysk nigdy nie
osiągnął ponad 30 stopni C. Teraz nawiew mam z boku, utrudniają go
blachy tego zasobnika na dyski (mogę też zauważyć, że blachy są teraz
chłodzone, a nie bezpośrednio dyski jak wcześniej) i temperatura już
wzrosła do 35 nawet... Więc wiesz, to oddawanie ciepła przez blachy
to... Dla mnie jakaś mitologia. Działa wyraźnie gorzej niż skręcony na
maxa 80 mm wiatraczek wiejący bezpośrednio na dysk.

Pozdrawiam - JanuszWo

--
w adresie zagadka