Re: Laptop na celowniku

Autor: <magikpl_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 09:39:03 MET DST

jezeli chodzi o nx7400 to moge go polecic z zamknietymi oczami :)
handluje akurat sprzetem komputerowym i ten model szczegolnie mi sie
spodobal i polecam go wszystkim klientom. Notebook jest w miare leki i
wyglada naprawde solidnie co do matrycy dla mnie bardzo dobrej jakosci
a do szklistego ekranu trzeba sie przyzwyczaic, po pewnym czasie
dochodzi sie do wniosku ze jest lepszy :) mozna kozystac z kompa na
slomcu :) to jest jego glowne zadanie.
Bez zastanawiania sie biez tego nx7400