wibracje dysków

Autor: JanuszW <jannus_tl_at_taki_gaz.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 09:18:01 MET DST

Witam!
Właśnie umieściłem dwa twarde dyski obok siebie w takim specjalnym
miejscu w obudowie w specjalnych szybkozłączkach. I wibruje mi cała
obudowa chyba, a samsung wydaje z siebie jakieś dziwne piszczenie.
Jestem tym zaskoczony, bo wcześniej miałem te dyski w kiepskiej
obudowie, ale zawieszone na gumkach (uszczelki czarne, okrągłe od rur
100 lub 120 mm). Mam pytania. Czy te wibracje nie szkodzą dyskom? Czy
rozsądne będzie teraz modowanie nowej obudowy, montowanie gumkowego
zawieszenia na dyski? Moja obudowa to foxconn tp-538. Blacha gruba...
Ciężka...
Pozdrawiam - JanuszWo

--
w adresie zagadka