Zasilacz do PC jak do notebooka

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 08:52:33 MET DST

Gdzieś kiedyś na jakiejś stronie wyczytałem ze jest coś jakiego jak
zasilacz bez wiatraków do typowego PC - ale miał niewielka moc z tego
co pamiętam 125W. Mi akurat taka na mini router by wystarczyła - pytanie
czy to nie grzeje się mocno i jest bezpieczne no i czy da sie cos
takiego kupić czy moze nawet wykonać z kilku starych zwykłych
AT/ATX-owych zasilaczy?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.