Dziwne połączenie sieciowe

Autor: <M_at_rek>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 08:13:25 MET DST

W moim nowym komputerze nie mogę wysyłać załączników w poczcie, nie mogę
wysyłać żadnych plików przez połączenie bezpośrednie i np nie mogę załączyć
zdjęć na Allegro itp. Internet normalnie mi pracuje. myślałem, że to wina
karty sieciowej. Na początku miałem kartę przewodową zintegrowaną na płycie
głównej, potem zmieniłem na bezprzewodową D-Linka 54Mb i dalej sytuacja
taka, że Internet śmiga ale nie mogę wysyłać w żaden sposób plików. Mam
płytę główną Asus taką jak tu:
http://www.allegro.pl/item133979108_asus_p5ld2_se_box_wszystkomajacy_kombajn_pod_p4.html

Wina leży w konfiguracji Windowsa? Co ustawić? Ktoś mi podpowiedział, że
jakaś szerokość pingu jest za mała. Poradzcie coś.