Re: ARCTIC FAN PRO 2 TC opinie

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 00:56:00 MET DST

Jolly Roger wrote:

> Na mnie ostatnio dobre wrażenie zrobił taki arctic 120 mm
> http://www.allegro.pl/item133952951_arctic_cooling_af12025_120x120x25mm_wydajny_cichy.htm
> do fandera mu daleko, ale z tanich wentylatorów trudno znaleźć coś
> ciekawego.

AFAIK to AC nie ma raczej żadnej konkurencji w swoim przedziale cenowym.
Wspomniany AF12025 na 5V (AFAIR ~1000 RPM) jest IMHO prawie
niesłyszalny, dopiero około 8-10V odgłos staje się wyraźny. Z tym że
przy montażu na "wywiewie" prościej rozejrzeć się za czymś w stylu
ARCTIC FAN 12. Znowu - na 5V /ciężko/ to usłyszeć w normalnych
warunkach, a w stosunku do AF12025 oszczędza się na kołkach
antywibracyjnych/podkładkach silikonowych ;-) Co ważne przy @5V te 12 cm
śmigła jeszcze trochę powietrza nadal przepychają przez obudowę
(szczególnie pracując parami).

Pozdr.