Re: ARCTIC FAN PRO 2 TC opinie

Autor: Jolly Roger <brak_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 22:51:25 MET DST

Dnia Thu, 12 Oct 2006 12:35:08 +0000 (UTC), K napisał(a):

> wiesz co, mam do ciebie prosbe polec mi jakis wentylator 80mm ktory jest jak
> najcichszy, socket370 do rozproszenia max 30W

cokolwiek wolnoobrotowego z dobrymi łożyskami. A co do Socket 370, to daj
jakiś duzy radiator i pewnie nawet z aktwnego chłodzena będzie można
zrezygnować, jeżeli w budzie jest jakiś przewiew. Możesz wziąć tanie
wentylatory Arctic Cooling i będą dla ciebie ciche, a jak nie, to zawsze
możesz takiego delikwenta zwolnić używając kontrolera obrotów (np.
fanmate). Najcichsze wentylatory to takie które się nie obracaja, ale wtedy
ich wydajnosć nie będzie zadowalająca :)

--
[http://www.in4.pl/             mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam]
[Core 2 Duo E6400] [2 GB Twinmos Twister DDR800] [Gigabyte DQ6]