problem ze sluchawkami

Autor: <bL_at_Ke>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 20:52:51 MET DST

witam

posiadam plyte abit nf7-s 2.0 z soundstormem. kilka dni temu bylem
zmuszony do reinstalacji systemu. nie wiem skad, ani jak, przypaletal
sie wirus, ktory zrobil z plikow .exe sieczke ;)

po zainstalowaniu nowego systemu, slysze trzaski w sluchawkach
powodowane pracujacym dyskiem. wczesniej czegos takiego nie slyszalem :(
podlaczalem 2 rodzaje sluchawek: koss porta pro, ktore na co dzien
uzywam przy kompie i sluchawki beyerdynamic dt 531. w obu przypadkach
slysze trzaski, gdy dysk systemowy pracuje.
niestety nie mam mozliwosci podlacznia innego dysku i zainstalowania
systemu na innym hdd.

- czy ktos moze mi powiedziec co zrobic, by wyeliminowac te nieporzadane
odglosy w sluchawkach?
- czy mozliwe jest to, ze dysk "siada" po wirusowych przejsciach? ;)
- czy to moze wina systemu? jesli tak, uciekam na inna grupe ;) (cisza w
sluchawkach jest, gdy komp sie uruchamia, bootuje, a sieczka zaczyna sie
juz w momencie ladowania systemu)

jesli ktos spotkal sie z w/w problemem, to prosze o pomoc. moze
melomanem nie jestem, ale do "szewskiej pasji" doprowadzaja mnie te
dzwieki ;)
jeszcze kilka dni temu wszysko bylo ok, klamoty w kompie sa w
niezmienionej konfiguracji.

--
°¤° *PozdRAwiaM* °¤°