Re: jaki laptop?

Autor: <czulej_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 20:29:22 MET DST

Wielkie dzieki Twoja odpowiedz jest rzeczowa i na temat :) (nie jak coe
niektorzy...)
co do kasy to oczywisciue zalezy mi na oszczednosci coby nie
przseplacac ale tez nie przesadnie oszczedzac.
Twoja propozycja jest jak najbardziej ok i prawdopodobnie zakupie f3jp
znalazlem kilka wypowiedzie w necie ze laptopom asusa zdarzaja sie
jakies dziwne awarie ale znam ta firme jesli chodzi o plyty glowne,
masz jakies doswiadzczenie jesli chodzi o laptopy z tej firmy?

jeszcze raz dzieki za pomoc w wyborze