Re: Jakiej marki baterie do APC Smart 700

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 17:21:43 MET DST

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem MadMan i rzekł:

> Moje są na pewno już nieużywalne, trzymają 2 minuty, a przeprowadzałem
> "ręczną" kalibrację UPSa (jak się to robi - najlepiej poszukaj w
> archiwum, w skrócie - obciążasz UPSa w 40-50%, wyjmujesz kabel
> sygnałowy, wyjmujesz wtyczkę, czekasz aż padnie).

TNX, o tym patencie czytałem. Nawet chyba go używałem dwa lata temu, ale
już nie bardzo pamiętam. Zresztą PowerChu* mógł coś później zmienić.

> Pod Windows, linuxowego może kiedyś sprawdzę na maszynie wirtualnej, ale
> musiałbym trochę pokombinować (apcupsd blokuje dojście do seriala).
> Kalibracja - patrz wyżej, nie programem, bo to daje marne efekty. Typ -
> nie wiem, a nie chce mi się sprawdzać, w każdym razie 9Ah x2 (zdaje się
> że AGM, bo żelowe są na stronie Haze szare, a moje są na 100% czarne).

Masz więc zwiększony czas trzymania, bo oryginalne mają 7Ah, pewnie by
nie osiągnęły więcej niż 15 minut przy Twoim sprzęcie. Programu
zamierzam użyć przez ciekawość, nie może być nic gorszego niż PowerChute
Business.

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila