Re: SB X-Fi extreme music - pytanko

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 15:03:14 MET DST

Ake wrote:
> Czy jest mozliwe tak jej skonfigurowanie ze moge za jednym razem podpiac do
> niej sluchawki i wzmaczniacz stereo ? Chodzi mi o mozliwosc sluchania np.
> muzyki mp3 z hdd na sluchawkach kiedy w tym samym czasie ktos inny slucha
> tego samego na wzmaczniaczu i zew. glosnikach? Jesli tak to bardzo prosze o
> podpowiedz jak to zrobic :)

Możesz to zrobić w Audio Creation Mode, ustawiając większą ilość kanałów
i przekierowując dźwięk na odpowiednie wyjścia (korzystając z zakładek
Multi-Channel Wave i ASIO, jeśli mnie pamięć nie myli).

Tyle podpowiedzi, szczegółów nie pamiętam (nie mam możliwości w tej
chwili sprawdzić), ale wiedząc to powinno ci się udać wyklikać właściwą
kombinację ustawień :)

t.