Re: A64 X2 a radiator box

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 11:51:58 MET DST

D wrote:
> Przymierzam sie do zlozenia do kupy zakupionego sprzetu.Procek jest
> boxowy ale zastanawia mnie jedna rzecz gdyz wczesniej nie mialem z tym
> styku.Mianowicie na radiatorze boxowym jest pod spodem taki kwadracik
> chyba pasty przewodzacej.I teraz tak - czy wystarczy jak docisne go do
> procka czy trzeba rozsmarowac ta paste? A moze dokupic inna, a ta
> zetrzec.Pytanie moze banalne ale nie chce na starcie sfajczyc tego
> procka bo troche na niego ciulalem.

Oczywiście, że musisz zdrapać i dać nową. W końcu skoro AMD daje
3-letnią gwarancję na taki zestaw, to z całą perwnością musi on się źle
chłodzić i szybko psuć - inaczej firma nie miałaby kłopotów, w biznesie
chodzi głównie o to, żeby mieć kłopoty i obsługiwać reklamacje.

Ludzie, używajcie głowy! A przynajmniej czytajcie instrukcję zapakowaną
w pudełku wraz z procesorem i radiatorem.