Upgrade BIOSU plyta asRock K7VM4 - pomocy

Autor: Olek Brzozowski <a.brzozowski_at_pozyton.com.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 09:59:35 MET DST

Na stronie producenta była wersja BIOSu 2.5 do mojej płyty (K7VM4). Wgrałem
ją i płyta jest zimna.Czarny ekran nic nie startuje.
Mam programator pamięcie więc wrzuciłem wersje 2.3 i też cisza.Poprzednio
miałem wersje BIOSu 1.70. MOżliwe ze BIOS ktory wgralem jest za nowy...?Nie
moge nigdzie znaleźć poprzedniej wersji 1.70,albo chociaż 1.80.Na stronie
producenta zaczyna sie wszystko od 2.30
Macie jakieś pomysły co moge zrobić? Po upgradzie robilem juz clear CMOS i
tez nie pomogło.Może znacie jakieś strony ze zterownikami do BIOSu?
Trace rozum....

--
Olo