Re: Dysk twardy Seagate 320 GB

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 08:07:36 MET DST

> Za to za często ma kilkanaście gigabajtów MP3 i filmów
> ściągniętych z P2P, mnóstwo gierek i różne śmieci pozbierane
> po znajomych. I *o to* mi chodziło gdy mówiłem, że pojemne
> dyski wspomagają taką działalność.

Z calym szacunkiem Radku, ale odwracasz kota ogonem.

Nie mozesz zarzucac producentom samochodow,
ze ich produkty "wspomagaja" lamanie przepisow,
bo osiagaja grubo powyzej 80 kilometrow na godzine...

:)

Natomiast owszem - 40 GB dysku na pamieci flash...
Piekna sprawa. Cicho, chlodno, bezpiecznie...

A oprocz tego storage podlaczany na zadanie.
Powiedzmy jakies 300 - 500 GB na tradycyjnym dysku. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.