Re: Dodatkowa kieszen na HDD.

Autor: Andrzej <hamsik_at_op.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 22:05:15 MET DST

DooMiniK wrote:
> Andrzej zapodał(a):

> [...]
>
> 1/ wytłumacz, czemu musisz siec przekonfigurować
> 2/ robi się ntg, ale jak to Windows - wystarczy mieć dwa skróty na pulpicie, które
> same przekonfigurują sieć
>
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> Na serwerze bachus - login taki mam,
> serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

Ponieważ inaczej nie potrafię . Mam dwa komputery , każdy z nich ma
swoje IP . Każdy z nich jest podłączony do switcha Od switcha leci
skrętka do mojego usługodawca neta.
I jeśli chcę udostepniać pliki między komputerami to
przekonfigoruje sieć na sieć wewnętrzną 192.168.000.000 a potem z
powrotem na IP jakie dostałem od swojego dostawy neta.

Andrzej