Pen Drive

Autor: Harmon <Harmon_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 21:20:46 MET DST

Witam,

mam problem z pen drive'm kingston 1G. Ma pol roku, chodzil cacy, pod win xp
i pod win 2000. Teraz windows nie pokazuje jego zawartosci.
Wykrywa, pokazuje po staremu dwa dyski w systemie jako KINGSTON U3,
na ktorym sa 3 pliki: LaunchU3.exe, autorun.inf i LaunchPad.zip oraz jako
dysk wymienny. Dysk wymienny to wlasnie miejsce gdzie zawsze byly moje dane,
teraz po cyknieciu mycha na ten dysk krzyczy mi "wloz dysk do stacji
dyskow H".
Ktos wie czemu teraz nie moge sie dostac na pen drive'a i co zrobic, zeby
sie dostac ? Probowalem na innym kompie i jest tak samo. Czy to jego
koniec ? Jest na gwarancji ale jestem za granica i nie moge z niej
skorzystac.

Pozdrawiam - Harmon