Re: Notebook i system

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 19:21:18 MET DST

adni napisał(a):
> Jeśli mogę pociągnąc ten NTG wątek to jeszce pytanie: czy może jakiś Service
> Pack by nie załatwił tego (były przynajmien cztery SP i wiem ze da się je
> integrować z systemem na płyte bootowalną).

Zaraz zaczną krzyczeć, że NTG, ale tak w skrócie. Poszukaj nLite w
sieci, tam możesz zintegrować instalkę z SP i ze sterownikami
kontrolera, potem wypalasz i instalujesz.

Słyszałem ostatnio, że czasem w biosie można coś znaleźć, jakąś emulację
kontrolera i w ogóle, żeby nie trzeba było sterowników. Nie wiem ile w
tym prawdy.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski