Re: Karta telewizyjna ze sprzetowym kodowaniem

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 19:17:15 MET DST

martin napisał(a):
> Witam,
>
> Jakie mozecie poelcic kart telewizyjne ze sprzetowym koderem mpeg-2.
> Jesli bedzie miala sprzetowy dekoder to jeszcze lepiej. Musi dzialac
> pod linuksem.

Ja słyszałem ze Winfast 2000XP (chipset cx88)ma wspomagane kodowanie do
DVD w pełnym pal-u. Kupiłem tą kartę i jak sie spodzewałem okazało sie
to bzdurą. JEdnak pomimo to da sie kodowac pełny pal do mpeg2, i przy
dobrej jakości zuzywa to jakies 60-70% mocy procesora. Kodowanie
oczywiscie mencoderem :) , kodek lavc.
powodzenia
ToMasz

--
Ubuntu to staroafrykańskie słowo oznaczające "Nie potrafię skonfigurować
Debiana" :)