Re: Dysk twardy stuka

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 16:36:05 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 11 Oct 2006 14:30:24 +0200
is the real date, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Użytkownik "ABoss" <capit@o2.pl> napisał w wiadomości
>

>Takich uszkodzeń się nie naprawia.

Alez naprawia sie, naprawia :)

1) Kupujesz sloik smalcu
2) smarujesz grubo dysk z kazdej strony
3) rzucasz za psami
4) idziesz do sklepu i kupujesz nowy :)

Voila! Dysk "jak nowy" :P

A na serio, do autora watku:

Zrob jak wyzej, bo w twoim dysku rozjechal sie pozycjoner glowic. Nie
licz na poprawe, zgraj dane i albo oddaj dysk do sklepu, jesli masz
gwarancje, albo pkt 1-4. Naprawy, a wlasciwie rekalibracji, mozna
dokonac jedynie w fabryce na specjalnym stanowisku.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA