Re: restart kompa przy uruchamianiu gdy w DVD-RW jest p³yta

Autor: olo <olott_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 16:07:16 MET DST

Z ta dyskietka we flopie to jednak by³ zbieg okoloczno¶ci.
Najciekawsze jest to ze ja mam taka sama p³yte z sepmronem 3000+ i u mnie to
smiga i zadne takie cuda sie nie dzieja.
Biosa tez zgra³em z mojej p³yty no jedyna róznica to rózne twarde dyski i
DVD (ale dvd to nie robi bo juz sprawdza³em)

U¿ytkownik "Any User" <any@microsoft.com> napisa³ w wiadomo¶ci