Re: Dysk twardy Seagate 320 GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 11:02:42 MET DST

news:egi2be$p94$1@polsl.pl...

> Ale bez przesady, nie setki gigabajtów! Ja sam nie jestem
> w końcu mało wymagającym użytkownikiem, a mieszczę się ze
> wszystkimi dokumentami (i trzema innymi użytkownikami)
> w 60 GiB. Mój główny katalog domowy to raptem z 1.5 GiB
> w nieskompresowanej formie. Cały backup wszystkich
> dokumentów użytkowników mojego serwera "wchodzi" na jedną
> płytę DVD po kompresji.
>
> Owszem, mam z 40 GiB materiałów wideo nagranych na płytach,
> ale to dlatego, że jest to moje hobby. Podejrzewam, że
> nie ma aż tak dużo użytkowników na co dzień parających się
> [...]

No widzisz - a ja dość sporadycznie oglądam filmy, częściej słucham muzyki,
więc w domu większość swoich zbiorów przegrałem na hdd, bo tak mi wygodniej
jest się do nich dobierać, żeby je katalogować, przegrywać na mp3-playerka,
ewentualnie odtwarzać na dowolnym komputerze w sieci bądź poprzez Internet
(polecam świetny programik Orb). Za to w ogóle nie gram, uważam to za stratę
czasu. Mam jeden dysk 250 GB pod filmy i jeden pod MP3. Do tego dochodzi
dysk pod instalki różnych programów, których się trochę uzbierało (sama
instalka Visty zajmuje kilka GB), dysk pod maile z kilkunastu już lat,
dokumenty firmy, różne obrazki, filmiki, etc. etc. No i jeszcze jeden-dwa
dyski pod rozmaite backupy i trzy dyski pod system z przyległościami (dysk
systemowy + 2 dyski w RAID 0). Łącznie mam jakiś terabajt danych do
dyspozycji, ale już zastanawiam się nad kolejnym napędem, bo mi miejsca
brakuje.
Uważasz zatem, że jestem _bardzo_ nietypowym użytkownikiem komputera? ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/